Vásárlási információk - ÁSZF

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.
Előzetes regisztráció nem szükséges, a rendelés során megadott adatok egyúttal regisztrációs adatok is.

 

Rendelés menete

  1. Keresse meg azt a terméket, amelyet meg szeretne rendelni.
  2. A kiválasztott terméket tegye a kosárba a "Kosárba" feliratú gombra kattintva. Amennyiben több terméket szeretne rendelni, folytassa a keresést és a következő terméket is ilyen módon tegye a kosárba.
  3. Ha készen van a kosár összeállításával, a kosár oldon a "Tovább" gomb kattintása után töltse ki a számlázási adatokat és ha ettől eltér a szállítási adatokat is.
  4. A megrendelést összegző oldalon kattintson a "Megrendelem" gombra a rendelés leadásához.
  5. A megrendelt termékeket 1-5 munkanap alatt házhoz szállítjuk/összekészítjük.

Rendelését az ügyfélszolgálatunkon a +36 70 907 10 76, +36 70 391 24 24 telefonszámokon is leadhatja.

 

Házhoz szállítás

  • Magyarország teljes területén házhozszállítjuk a megrendelt termék(ek)et. Külföldre nem vállaljuk a szállítást.
  • 10.000 Ft rendelési értékig a szállítás díja bruttó 1390 Ft20.000 Ft-ig 1590 Ft és 20.000 Ft-tól 1790 Ft a házhozszállítás.
  • Szállítási idő várhatóan 1-5 munkanap.
  • A házhoz szállítást a MixPakk futárcég végzi.
  • Csomagátvételkor kérjük, hogy külsőleg látható sérülés (szétszakadt, elázott doboz stb.) esetén mindenképpen szíveskedjenek felvenni helyszíni jegyzőkönyvet a futárral, ennek hiányában a külsérülésből fakadó károkat cégünknek nem áll módjában megtéríteni.
  • A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizze le a tartalmát.
  • A szállító cég általában 8-17 óra között kíséreli meg a csomag kézbesítését. Ha ilyenkor nem tartózkodik otthon, megadhat a számlázási címtől független szállítási címet is. Pl. munkahely, szomszéd, rokon, stb
  • Kereskedelmi mennyiségű termék vásárlása esetén a Natur-Horizont Bt fenntartja magának a jogot, hogy egyedi szállítási díjat határozzon meg. Az egyedi díjról telefonon értesítjük a Megrendelőt.

 

FoxPost csomagautomata

  • A csomagautomatába szállítás 19 kg-ig lehetséges.
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy FoxPost csomagautomatába egy dobozban küldhetjük csak a rendeléseket. Amennyiben törékeny és nagy súlyú termékeket válogat össze rendeléskor, azok nagyobb eséllyel sérülhetnek/törhetnek.
  • A szállítás díja bruttó 1190 Ft.
  • Szállítási idő várhatóan 3-5 munkanap.
  • Amennyiben több dobozos a rendelés, akkor a szállítási díj dobozonként kerül felszámításra! (dobozonként 1190 Ft)
  • Az automatánál csak kártyás/elektonikus fizetés érhető el.

 

Pick Pack Pontra szállítás

  • Pick Pack Pontra szállítás 19 kg-ig.
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy  Pick pack pontra egy dobozban küldhetjük csak a rendeléseket. Amennyiben törékeny és nagy súlyú termékeket válogat össze rendeléskor, azok nagyobb eséllyel sérülhetnek/törhetnek.
  • A szállítás díja bruttó 1190 Ft.
  • Szállítási idő várhatóan 1-3 munkanap.
  • Amennyiben több dobozos a rendelés, akkor a szállítási díj dobozonként kerül felszámításra! (dobozonként 1190 Ft) 

 

MPL csomagautomata

  • A csomagautomatába szállítás 10 kg-ig lehetséges.
  • Kérjük, vegyék figyelembe, hogy MPL csomagautomatába egy dobozban küldhetjük csak a rendeléseket. Amennyiben törékeny és nagy súlyú termékeket válogat össze rendeléskor, azok nagyobb eséllyel sérülhetnek/törhetnek.
  • A szállítás díja bruttó 1190 Ft.
  • Szállítási idő várhatóan 2-3 munkanap.
  • Amennyiben több dobozos a rendelés, akkor a szállítási díj dobozonként kerül felszámításra! (dobozonként 1190 Ft)
  • Az automatánál csak kártyás/elektonikus fizetés érhető el.

 

Fizetés

  • Az átvételkor a futárnál készpénzzel illetve bankkártyával is fizethet.

 

Személyes átvétel

  • Csomagját személyesen is átveheti átvételi pontunkon, előzetesen egyeztetett időpontban.
  • Átvételi cím:
    1145 Budapest, Róna u. 127/B (Kék kapunál kell csengetni)
  • Készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni! 

 

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése van az oldalon található termékekkel vagy a vásárlással kapcsolatban, kérem hívjon minket az alábbi számon:

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00


+36 70 907 10 76

+36 70 391 24 24

 

Üzemeltető

Natur-Horizont Bt.
Székhely: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Adószám: 21807149-2-42
Közösségi adószám: HU21807149
Cégjegyzékszám: 01-06-788668
Felir: AA3291151
Számlaszám (Raiffeisen bank): 12011409-01686941-00100004
IBAN szám: HU70120114090168694100100004
Bejegyezve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásába

 

Tárterület szolgáltató

ZeroTime Services Kft.
Székhely: 2013 Pomáz, Mikszáth Kálmán utca 36/4
Adószám: 23386031-2-13
Cégjegyzék szám: 13-09-147733
E-mail: info@zerotimeservices.com
Web: www.zerotimeservices.com

 

Képek

A termékeknél megjelenő képek illusztrációk, a megrendelt termékek csomagolása eltérhet ettől.

 

Hibás árak

A Webáruházban előfordulhat, hogy egy terméknél hibás ár van feltüntetve. Hibás ár esetén megrendelését nem áll módunkban teljesíteni. Ebben az esetben nem jön létre közöttünk szerződés kötés. Az Eladó munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot, tájékoztatja a helyes árról és felajánlja a helyes áron történő szerződés kötést. A Megrendelő nem köteles ezt az árat elfogadni.

 

Termék információk

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékinformációk pontosak legyenek, azonban az élelmiszerek folyamatosan változnak, így az összetevők, a tápanyagértékek, a dietetikai és allergén összetevők is. Minden esetben olvassa el a terméken található címkét és ne hagyatkozzon kizárólag azon információkra, amelyek a weboldalon találhatóak. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal vagy a termékek gyártóival. Annak ellenére, hogy a termékinformációk rendszeresen frissítésre kerülnek, a Natur-Horizont bt nem vállal felelősséget semmilyen helytelen információért, amely azonban az Ön jogait semmilyen módon nem érinti.

Kérjük, amennyiben helytelen információt talál egyes termékeknél, jelezze ügyfélszolgálatunk felé és amennyiben megalapozott az észrevétel,  haladéktalanul javítjuk.

 

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Eladó elérhetőségeinek bármelyikére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a következő elállási nyilatkozat mintát: Elállási nyilatkozat minta letöltése.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó.

Elállás esetén a termék az Eladó címére küldendő vissza: Natur-Horizont Bt., 

1145 Budapest, Róna u. 127/B 
 

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a megrendelőlap vagy a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog a következő esetekben:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. élelmiszer, kozmetikai termékek, stb.).

Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.

 

Távszerződés

A szerződés tárgya a Natur-Horizont bt internetes áruházában található valamennyi termék. A termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.

A megrendelés elküldésével és annak a NaturTeka.hu e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Natur-Horizont Bt., 1145 Budapest, Róna utca 127/b, Adószám: 21807149-2-42, mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítő részére kifizetni.

A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti az ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Natur-Horizont bt. nem iktatja.

Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A Vevő által megadott adatok módosíthatók belépést követően a  fejléc jobb felső sarkában megjelenő "Adataim" linkre kattintva, valamint a honlapon megadott elérhetőségeink bármelyikén, szóban vagy írásban.

Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a Vevőt nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.

 

Szavatosság

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.

A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A Webáruház felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a fogyasztó végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.

Kellékszavatosság, minden a Webáruház által eladott termékben a vásárláskor már meglévő rejtett vagy gyártási hibáért felelősségel tartozik.

Termékszavatosság, a Webáruház által fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

A megrendelt új termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint 1 év szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Natur-Horizont Bt. Ügyfélszolgálatát. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint:

  • elsősorban kicseréljük
  • ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk,
  • vagy a vevő megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Szolgáltatót terhelik.

A hibás terméket a vásárló köteles az Eladó ügyfélszolgálata részére eljuttatni.

 

Panaszkezelés

A webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az "Elérhetőségek" menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU